vad hände förra året??

År 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
aa, tog bort en bäbis....som hade dött... :(

2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte om jag hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jupp jupp

4. Dog någon som stod dig nära?
nix, men en av mina bästa vänners mormor... :(

5.Vilka länder besökte du?
var jag i norge?? nä det var nog året innan...var tydligen väldigt hemmakär...

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
en bra känsla i min kropp, och en massa pengar!!!!!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25e augusti :) och kulturen i åmål :D

8. Vad var din största framgång 2007?
hmm...jag tapetserade hallen?? :/ 

9. Största misstaget?
ööö...vågar jag skriva det här?!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja sjukskriven som vanligt plus hosta i fyra månader...

11. Bästa köpet?
min digitalkamera 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat hyra och fest!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja när jag träffade FF

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ompapa mao mao, och Det var en gång en liten fågel

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
faktiskt både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gått ner mer i vikt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
festat fast ändå inte

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton tillsammans med FF och Juldagen kom pappa upp

19. Blev du kär i år?
Japp ett par ggr, men nu ska jag inte bli kär på nytt nåt mer :)

20. Favoritprogram på TV?
det är många det...alla goa serier så klart...

21. Bästa boken du läste i år?
oj oj, vad svårt, jag har läst så mkt... El Choco var grymt bra, och Tusen strålande solar

22. Största musikaliska upptäckten?
Jack Johnson, Joshua Radin, Amanda Jenssen...m fl...

24. Något du önskade dig och fick?
en underbar pojkvän

25. Något du önskade dig men inte fick?
en symaskin

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
firade min 30årsdag med FEST!! :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag inte varit sjukskriven

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
stil? vad är det?? ;)

29. Vad fick dig att må bra?
mina underbara vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vin Diesel som alltid

31. De bästa nya människorna du träffade?
lärde känna många nya människor under 2007, och förutom FF är det självklart Liten Lisa som gjort mest intryck i mitt liv. och alla trevliga killkompisar inte att förglömma, love you!! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Liten Lisa? Vad hände med Lisa Liten? ;)

2008-01-04 @ 16:06:40
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Man måste ju förnya sig ibland :)

2008-01-04 @ 18:40:43
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0