utflykt till landet

Onsdag idag - alltså ledig från skolan. Dagen ska fördrivas med att tvätta hela fm, och i em ska jag ta tåget till Åmål. Ska dit på möte. Plus att jag ska träffa Lisa Liten, liten syster o en syster till. Ska bli kul!!
Diezel får va hemma, FF hämtar upp honom när han slutat jobbet.

Hade nattsällskap i natt, mysigt. Vet inte om det var därför men jag sov mycket bättre!! Kanske inte så konstigt eftersom jag natt till igår inte sov ett dugg... Nu har jag varit utan mina sömntabletter i drygt två veckor tror jag, och det funkar fortfarande inge vidare. Får kolla med läkaren vad hon tycker, jag måste ju få min sömn...

Har inte träffat Malin på länge, kom ett sms alldeles nyss här. "Sugen på lunch idag?" Typiskt att jag för en gångs skull ska åka bort då... :( Får bli en annan gång. Det är ju fest snart iaf!!

Hade en vild diskussion med en viss person igår. Och jag blir snart helt skogstokig på denne person!! Hur kan man va funtad på det viset egentligen??!! Skönt iaf att jag bor här så det blir en viss distans till det hela. Och det är ju en stor anledning till varför jag flyttade hit också faktiskt.

Regn, regn, regn och åter regn. När ska vi få våran vinter??? :/

Kommentarer
Postat av: Lisa

lisa mår INTE bra idag. fick gå hem från jobbet. så vet inte om vi kan ses ändå sen... beror på hur jag mår!

2008-01-16 @ 10:56:33
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hennes dialekt är ju underbar!

2008-01-16 @ 12:57:01
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0