ute i skogen...

...där ska alla granar vara!! Inte inne i mitt vardagsrum!! Vet ni hur många barr det finns på en gran egentligen? Jag kan ju säga som så iaf att det finns miljoners på mitt golv nu. Var tvungen att ta en paus för att lugna ner mig lite.
Det var ju inte det lättaste att få ner belysningen för det första, som tur var så välte den inte igen iaf. Sen var det visst en hel del glitter kvar så det finns också överallt. Plus att jag har barr o annat full hela håret...och mina händer ska vi inte ens prata om. KÅDA säger jag bara!!
När jag skulle bära ut den o ställa den på gården så tände jag inte i trapphuset, vilket resulterade i att jag höll på att skrämma livet ur en granne. Stackars honom... 
Sen skulle jag gå in igen, då stod en annan granne upptryckt mot ena väggen med en hund vrålandes mot sig. Diezel hade slitit sig. Nej då, riktigt så farligt var det inte, han hade bara smitit ut o nosade nyfiket på grannen. Tills han såg mig, då pep han snabbt in igen. Matte kan va stygg nämligen om man inte sköter sig. :)

Nä kanske man ska fortsätta städa nu... Fick byta påse i dammsugaren också mitt uppe i allt. Jobbigt...
Vad gör egentligen ni en dag som denna? Borde väl ta det lugnt o njuta av att det är fredag antar jag...




Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0