Tråkig lista :)

Tio band/artister du sett live
Kiss
Hardcore Superstar
LOK
The Ark
Sahara Hotnights
Petter
250 kg kärlek
E-Type
Hellacopters
Tomas Rusiak
Carola
...........o mååååååånga fler....

Nio saker du ser fram emot
Att bli ekonomiskt oberoende
Få barn
Bli frisk o börja jobba
Festen på lördag
Svenska rallyt
Resan till Sälen i april
Sommaren
Träffa Liten Lisa
...and worldpeace... ;)

Åtta länder du besökt
Spanien
Egypten
Frankrike
Ryssland
Tyskland
Danmark
Norge
Sverige...

Sju saker som irriterar dig
Mitt sockerberoende
Vintern som aldrig kommer
Mitt sovrum
Mitt badrum
Att kylen i princip är toooom
Pipande hund
Viss person som aldrig bryr sig

Sex saker du rör varje dag
Diezel
Mobilen
Tandborsten
Datorn
Mina bröst :)

Fem saker du gör varje dag
Vaknar
Smsar
Går med vovven
Äter
Somnar

Fyra låtar som du älskar
More than words - Extreme
Your song - Elton John
Blue eyes - Timmy Curran
Ompapa mao mao!!

Tre filmer du kan se om och om igen
Grease (of course)
Dirty Dancing
Allt med Astrid Lindgren

Två saker du har på dig varje dag
Behå
Trosor (ja, nästan varje dag iaf)

En person du saknar just nu
Min farmor...

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0