Skööönt!!

I natt har jag fått riktigt många timmars sömn. Var vaken mellan fyra o fem med en ohygglig magvärk, trodde ett tag att det var gallsten. Men det gick över så jag kunde somna om igen. Underbart!!
Vaknade halv åtta av att kl ringde, bestämde mig för att stanna hemma och kurera mig riktigt. Så kanske jag kan få en frisk helg!!
Var ute i ösregnet med Diezelbäbisen, var väl så där kul... Såg fram emot att få äta frukost till alpint, men nej då...då var det inställt!! Attans också! Ja ja, får väl se några avsnitt till av Lilla huset på prärien istället då. Det jobbiga med det är ju att jag måste kolla på datorn eftersom jag inte har ngn vanlig dvd. Jag vet!! Jag är lite efter i teknikens värld! :/

Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, han måste ju anpassa sig så han är fit for fight när det väl gäller ;)

2008-01-18 @ 18:08:14
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0