sjuk igen

Blir sååå trött på det här!! Förra veckan låg jag i feber, och nu har jag blivit förkyld. Denna hösten o vintern har varit gräslig!! Är inte van att få massa baciller, brukar klara mig rätt bra ifrån det där i vanliga fall. Men ända sen jag träffat FF så har jag varit antingen hostig, förkyld eller haft feber...knepigt...
Nu gäller det iaf att bli frisk innan lördag, då är det ju fest på schemat!!

Ska försöka ta mig ut en sväng idag iaf, måste till banken o en del andra ställen. Jobbigt med rinnande näsa men det måste göras...

ha en riktigt bra dag nu!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: icka

NE MEN URSH DÅ SJUK IGEN? VAD SKA MAN GÖRA? JA BARA HÄRDA UT E MITT TIPS OCH EN BRA DUNDERKUR SÅ KLART HEHE KRAMEN....

2008-01-21 @ 14:26:34

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0