själv är bäste dräng...not!!

Gud vilket härligt väder det är idag!! I morse när jag gick till skolan höll jag på att blåsa bort, men nu skiner solen o det är helt underbart ute!!

Skolan ja, tror detta var bra för mig. Fast jag är grymt trött o sliten efter bara tre timmar, undrar hur det blir nästa vecka då vi går hela dagar... men det är jättekul! I går gjorde vi en "världshändelse" med hjälp av t ex lera, gipsbindor o färg. Jag gjorde då man uppfann elden. :)
Idag kollade vi på två kortfilmer o gick igenom veckan, fikade o pratade.

Jag tog följe ner till stan med Amanda, en tjej i klassen. Skulle handla lite hade jag tänkt. Väl nere på stan kom jag på att pengarna var hemma...så det var bara att traska hemöver.
Nu har jag precis kommit hem från ytterligare en tur till stan...passade på att lämna tillbaka lite böcker också. Äntligen. Har glömt dem typ i flera veckor nu. Mitt minne är ju super!!! :/

Igår var det tänkt att jag skulle städa bort julen, men låg o vilade hela em så det hanns inte med. Blir väl att ta det idag istället. Men vart ska jag slänga granen??!! Mitt i stan liksom...Får väl bli soprummet, så länge iaf...

Jösses vad skönt det ska bli med sängkompis i helgen! Har ju knappt träffats i veckan, går lite väl långt mellan gångerna härnu. Typ abstinens efter vissa saker. Inte lika kul att fixa själv precis, men nöden har ingen lag!!
Hade tänkt oss en sväng till Åmål också men det passade inte för mamma lilla.
På onsdag ska jag iaf ner. Möte på jobbet då o tänkte passa på att träffa Liten Lisa o Emelie. Får se vad som mer hinns med...

För en vecka sen började ju mitt nya liv, 40 dagar helt utan godis o liknande. Försöker äta någorlunda rätt o motionera mer också. Har gått ner ett kilo, så det är ju en liten bit på vägen iaf!! Men det är SÅ jobbigt utan socker. Idag åt jag faktiskt lite nötter o russin, men det räknas väl inte som godis??!!

puss på er


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0