Piiiip...

Kakelplattor!! Det fick vi pröva på att göra idag, det var superkul! Om ett tag ska vi glasera dem också, spännande!! Skönt att va tillbaka i skolan igen.

Försökte installera Photoshop förut, men det funkade inte. Får fixa lite experthjälp nån dag här. :) Vill ju göra en egen header med lite fina bilder o så... Vore skoj. Min nuvarande design borde väl inte få kallas för design egentligen... :/

Ser fram emot festen på lördag!! Hoppas verkligen det kommer några trevliga brudar från Åmål, var SÅÅÅ länge sen sist vi festade ihop nu!! Men jag ser även fram emot en massa inflyttningsfester i Åmål framöver här... Icka, Sara och Lisa Liten ska ju flytta. Och syrran. Kul kul!!

På lördag ska jag sitta o pyssla med kort hela dagen är det tänkt. Det var urlänge sen sist nu, har nog inte gjort ett enda sen jul tror jag. Och nu känns det som motivationen är på topp också, hoppas det håller i sig tills på lördag bara.

Vad det är jobbigt att bara ha en bärbar telefon...glömmer ju liksom att ladda den ibland. Då kommer det helt oförberett ett piiiiip...då är det bara att säga hej då o ringa upp några timmar senare istället... Tråkigt värre!!

Kommentarer
Postat av: Lina

javisst! :D hihi

Håller med dig ang trådlös telefon.. det är ju bara SÅÅÅ drygt :(

Hoppas du haft en underbar dag! kramar

2008-01-24 @ 16:25:49
URL: http://ninninusens.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0