massa snö!!!!

Underbart!! Det har kommit en hel massa snö sen igår. Tyvärr kommer den väl smälta bort snart för det är ju plusgrader... :( Jag som vill åka pulka!! Och tänk vad skoj det är att åka vaxduk, det går som bara den!!

Hade mysfrukost idag, med egenpressad juice, ägg o macka. FF köpte nån jättegod skinka, urgod!!

Skidor har det blivit en del av idag också. Kalla är ju underbart bra! Vilken styrka o fart hon hade i sista grymma backen!! Otroligt att se. Slalomen gick det ju tyvärr sämre med men... Hockeyn igår var ju också bra men det räckte tyvärr inte till slutet...

Jag börjar bli lite spänd nu, börjar ju kursen imorgon. Det ska bli jättekul o se vad det är för nåt. Och om jag orkar.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0