kursstart

Ja så var det då dags idag, kursstart. Och lite som en nystart för mig också.
Ord-bild-form var alltså kursen, folkhögskola. Kursledarna var väldigt trevliga och det verkade som det kommer bli en spännande termin. Idag var det mest information och rundvisning i lokalerna.

Är väldigt trött idag. FF sov här inatt, brukar inte göra det natt till måndag men han skulle inte börja förrän 9.45 idag. Men strax innan sju ringde de från jobbet o han fick slänga sig iväg. Och jag som varit vaken en hel del i natt o då nyss kunnat somna om, var väl inte så där överförtjust över att bli väckt igen... Men men. Kvällens ridning gjorde det värt alltihopa!! :)

tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaaa.. TACK.. ska genast kila ner till djuraffären o kolla om dom har något sådant.. tror dessvärre det bara är en av ynglen som är kvar :( Eller har den andra bara gömt sig :P

Tack än en gång!

2008-01-07 @ 15:38:09
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Elin

tack de hoppas jag med...

2008-01-07 @ 16:22:58
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0