godis på hjärnan

Collage stod på schemat idag, det var lite som terapi att sitta o riva ut ur tidningar. Jag gjorde en lite abstrakt hund, man såg den bättre på lite längre håll... Fastän vi bara gick tre timmar idag så var det jobbigt, det märks att jag inte pysslat med ngt det senaste...

Imorgon är vi lediga och då kommer Paulin o barna in till stan så vi ska umgås lite. Det blir säkert en sväng på stan, jag har ju fortfarande inte köpt ngn present till mamma. Har en liten idé men vi får se vad det blir.

Usch vad jag hatar det här vädret, bara en massa slask överallt. Och min lilla pjuklarv vill ju gå ut ändå, honom spelar det liksom ingen roll om det så skulle hagla småspik!!

Jag har planer på en fest snart härnu, det var ett tag sen. Tänkte lura hit pumorna från the big city då också, får väl se om jag lyckas. :) En annan sak som också var ruskigt länge sen var ett frisörbesök!!! Vågar nästan inte säga när det var...slutet av maj... Så man kan ju lugnt säga att det är dags för det. Får kolla med Maria när hon jobbar. Skulle även behöva lägga i lite nya slingor...

Jag är så otroligt godissugen så det finns inte!! Men jag ska INTE äta något! Jag ska klara mina 40 dagar utan...


Kommentarer
Postat av: Lisa

kanske ska leka härmapa snart, och köra på 40 dagar utan godis... :) vi får tävla oss lite igen, funkade ju så bra sist!
puss, love*

2008-01-09 @ 16:10:45
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: icka

hehe 40 dagar ursh inte dåligt!!! skulle jag aldrig fixa jag å min choklad .... ja det går inte att klara sig utan en vecka utan marabou choklad!!!!

2008-01-09 @ 22:49:09

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0