fy katten va kul!

Nyår blev ruskigt lyckad!
Rolig fest med roliga människor som vanligt!!
Jag tror inte FF blev alltför avskräckt av mina vänner heller... ;)
Den som det var synd om var dock Diezel... Svea löpte och var otroligt villig, så Diezel låg i bur i princip hela tiden. Bara rastning in emellanåt. Så han tyckte det var skönt att komma hem igår em.
En stor del av nyårskvällen tillbringades med Singstar, jösses vad det var skoj att sjunga "mot" varandra!! Prövade Guitar hero också, o det var lite svårt men riktigt kul. Detta får testas snart igen!!

Idag har jag varit till Örebro med Paulin o barna, för att hämta deras nya lilla kattunge. Underbart söt är den! Röd semilånghårig. Jag blev otroligt sugen på att skaffa en själv!!!

Systra mi hade tyvärr en mindre lyckad nyår, tänker på dig!! Och du vet vad du har lovat mig nu!!!!
Puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0