feberfrossa

Kom hem sent igår och var hur trött som helst... Tänkte att nu skulle jag väl få sova ordentligt iaf. Men nej då. har vaknat massa ggr i natt av att jag har fryst, skakat och svettats om vart annat. Hög feber skulle jag gissa på. Har väl känt att ngt funnits i kroppen ett par dagar men jag har trott att det var den dåliga sömnen som gjorde det...
Så i morse när jag skulle upp på toan så svimmade jag på väg dit. Var nog inte borta så länge, för Diezel gjorde sitt bästa för att väcka mig. Kan ju lugnt säga att jag var liiite blöt i ansiktet :/
Så idag blir det inte heller ngn skola... Enda planen jag har idag är att ta mig till Konsum o köpa lite mjölk. Annars ska jag bara ta det lugnt och knapra intellegenta värktabletter.

Berättar senare om min härliga resa till Åmål igår.

Kommentarer
Postat av: icka

hej
ne men ursh vad alla svimmar nu då !!! illa illa hur e det med dig..... inte roligt att va sjuk..... krya på dig käka massor med bapelsiner hihi kram kram

2008-01-17 @ 09:10:08
Postat av: Lisa

Vi svimmar båda två ju. ILLA! hm.
Krya på dig! Puss

2008-01-17 @ 14:45:05
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0