värkande vader

Kanske ett glas trocadero hjälper??
Mina vader gör så oerhört ont, tror det kallas träningsvärk... Trappa upp o trappa ner igår tar idag ut sin rätt! Emelie flyttade ju till sin första egna lägenhet igår, jag och FF var nere i Åmål och hjälpte henne. Det är tur att hon inte hunnit samla på sig så mkt saker än. :) Snöade som tusan gjorde det också, bra med släp utan kapell då...Lägenheten var liten men mysig, en etta med litet kök. Några av möblerna får nog flytta till förrådet skulle jag tro. :D

Passade på att gratulera andra syster yster som fyller 25 nästa helg. Då är ju vi upptagna med rallyt hela helgen.Riktig kebab slank ner i kistan innan vi styrde kosan hemöver igen. Diezelbäbisen hade hundvakt, myste med Lina. Det var länge sen de träffades sist nu.

Idag har det varit en riktigt seg dag, kan ju knappt gå... :/ Snön har nästan regnat bort tyvärr... Var så mysigt i morse, knarrade så härligt under fötterna...

Vet inte riktigt vad som hänt med FF heller...han har börjat prata med lite annorlunda "samtalspartners"...får väl se hur detta artar sig...

Imorgon börjar en tuff färd för mig. Kommer inte berätta ngt för ngn innan allt är klart, men sen lovar jag att ni får veta. Kanske det kommer märkas, vad vet jag... *myser hemlighetsfullt...*

image130
Syster yster Emelie... :)


Kommentarer
Postat av: Mizca

Det har du väldigt rätt i =)

2008-02-03 @ 21:16:33
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Lisa

sötaste emelien i stan, utan tvekan :)
får komma o kika på min nya bostad, när jag fått lite ordning. kram

2008-02-04 @ 12:07:49
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0