vaknade av en chock

image160Natt till i lördags vaknade jag strax efter fyra av att det bankade nåt otroligt på dörren...strax efter kraschade det till i tv-rummet. Jag slet till mig ett linne, drog på mig det och skyndade mig att kolla ut. nej, jag såg ingen alls... Men ena fönstret var sönderslaget. Som tur var så hade innerrutan hållt!
Eftersom jag ändå snart skulle upp så brydde jag mig inte om att gå o lägga mig igen. Mycket väsen i trapphuset gjorde att det kändes väldigt olustigt att gå bort till FF, ringde honom först o sa att jag var på väg. Det var nog första gången jag varit rädd på riktigt här i Karlstad... Ingen skön känsla precis.

Kommentarer
Postat av: therre

Men usch vad läskigt :(

2008-02-12 @ 08:15:00
URL: http://www.therre.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0