Under en filt...

...sitter jag och myser tillsammans med Harry Potter. Helt underbart så det är svårt att slita sig.
Borde väl diska o städa antar jag, men det kan allt vänta. :)

Förkylningen blir bara värre, hur kan man egentligen vara sjuk så här länge??!! FF har nog aldrig sett mig riktigt frisk skulle jag tro. Fattar inte vad som är fel... :/ Kul är det INTE i alla fall.

Igår när vi var på Ikea såg jag massa saker som jag skulle vilja ha!! Vill ändra om i hela lägenheten känns det som...fast det blir ju aningen dyrt. Måste fixa inflyttningspresenter också... Ska bli så kul att åka till Åmål nästa vecka, o kolla på Lisa Litens lägenhet. Som för övrigt ska på polisförhör på tisdag... huu, det är aldrig kul. Jag vet, för jag har också suttit där. När mitt ex (länge sen) hade misshandlat mig. Det blev ord mot ord, för vittnet drog sig ur, och åtalet lades ned tyvärr. Usch o fy, ingen rolig period i mitt liv!!

Har fått i uppdrag att fixa två gratulationskort inför helgens "fest" också, det ska bli kul!! Roligt när man känner sig uppskattad för det man gör! :)

Puss på er!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0