smutsig dans

Har nyss sett på Dirty Dancing 2, den är såå bra. Inte lika bra som ettan, men ändå underbar. Och jag bara smälter så fort jag hör det spanska språket...kan inte förstå att jag kan vara så såld på ett språk. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få bosätta mig i ett spansktalande land, det är min dröm!! Som troligtvis aldrig kommer att uppfyllas...men en flicka måste ju få drömma iaf... :)

Pratade med FF för en stund sen. Han hade träningsvärk i magen, ja så går det när man är lite otränad. Tycker gott vi kan öva lite oftare, om så bara för hans mages skull. :P

Nej nu ska jag ut med min rädde vovve, de skjuter smällare o raketer här utanför. Förstår verkligen inte varför folk får hålla på så mitt inne i stan. Hoppas på lagändring, så att allmänheten inte får handha sånt. Vore verkligen underbart!!

Natti natti på er!!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hmm, konstig tidpunkt att skjuta smällare :/ Och allra jobbigast är det ju när man har hund. Nyår är inte direkt någon höjdare för de fyrbenta vännerna.. Hoppas det gick bra med vovven! Ha en bra måndag!

2008-02-18 @ 09:18:37
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: wide

såg den jag också...gud va jag vill börja dansa salsa...tror dock inte det finns nåt sånt i åmål :( värt att kollas upp ändå kanske.

2008-02-19 @ 09:41:46

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0