med fara för livet

Tänk is.
Tänk snöslask på is.
Tänk cykel.
Tänk annapanna på cykel.
På snöslask, på is.
Tänk annapanna på snöslask, på is.
Tänk cykeln över annapanna...

Hmm...ja det var inte lätt att ta sig till skolan i morse. Hade ju helt klart gått snabbare, och riskfritt, om jag gått.
Men jag kom fram i tid iaf...
har inte haft ngn motivation att skapa något alls de här två dagarna, så jag har mest suttit i biblioteket. Tecknade lite med kol idag, det är kul.

När jag kom hem väntade ett tjockt kuvert på mig. Mitt rallypass hade kommit!! Jag ser SÅ mkt fram emot helgen nu. Har tagit ledigt från skolan på fredag, så nu är det hundvakt kvar att fixa. Lilla Diezelbäbisen är ju väldigt ljudkänslig så han skulle inte uppskatta att umgås med rytande rallymonster en hel helg. (bilarna alltså...inte pojkarna...)
image131

Kommentarer
Postat av: ca

skojaj ionte.. jag e typ nedstämd:(

2008-02-05 @ 14:21:27
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: ca

tss får försöka vara starka ihop:)

2008-02-05 @ 17:07:58
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: icka

klart du måste kika förbi nån dag hihi alltid välkommern vet du... kram

2008-02-05 @ 19:48:06
Postat av: Happy Flower

Tur att du kom i tid i alla fall. Jag fick punktering och kunde inte alls cykla till jobbet. 4: e pukteringen på mindre än 2 veckor. Inte så kul. Så det blev en promenad istället.

2008-02-05 @ 20:30:09
URL: http://happyflower.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0