JAG VANN!!!

Fick ett mail...

"Grattis!


Jag har den stora äran att meddela att du är en vinnare! I hård konkurrens har just du blivit utsedd till en av 20 vinnare i vår rallytävling. Priset består av ett rallypass till Uddeholm Swedish Rally som går av stapeln den 7 -10 februari.

Rallypasset har skickats till dig idag per post, så förhoppningsvis har du det i din brevlåda imorgon.  Med rallypasset har du tillträde till hela tävlingsområdet. "

UNDERBART!!! Vaknade en natt och hade en slogan i huvudet, gick upp o skrev ner den. Nästa morgon skickade jag in den till en tävling om rallypass. Hela tiden har jag haft en stark känsla av att jag skulle vinna... och det gjorde jag!! Härligt!! Nu har jag råd att kolla alla dagar!!!!


Kommentarer
Postat av: calle t

ahha det e riktigt smaskigt:D

2008-02-04 @ 21:11:42
URL: http://carltaylor.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0