inte mkt spänning idag inte...

Mätt och belåten! Gott med potatis o köttbullar!
Snart kommer Diezelbäbisen hem, han har varit på utflykt till Glaskogen. Skönt för honom att komma ut o springa lite!!
Jag har mest tillbringat dagen med näsan i en bok, den tog slut så nu har jag börjat på en ny. Fast jag fick göra ett uppehåll, mina ögon sa att de ville vila ett tag!!
Sjuklingen ligger i soffan o vilar. Han orkade iaf med en omgång i morse, det är mer än vad man kan säga om igår... :/

Ska gå o köpa lite lördagsgodis snart tänkte jag, så man har lite till melodifesten ikväll!! :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: inte? varför då ? :P

2008-02-16 @ 17:12:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Martin

Sushi är smaskens kan jag meddela :D

2008-02-16 @ 17:27:10
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: icka

Ja detsamma tösa!!!! vart en sen tanke från mig men bättre sent än aldrig! Right? pöss

2008-02-16 @ 22:02:17

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0