Hjälp sökes!!

Bruten rygg och ledset hjärta...det var vad denna dagen gav mig... :/
Allting blir inte som man har tänkt sig. Även fast man önskar det.
Hoppas det känns bättre imorgon...

FF utnyttjade ett av sina alla hjärtans dag-presentkort igår. Så nu har han bara fem kvar... Jag skulle också vilja ha några såna där. men jag fick ju en ruskigt bra present av honom!! Vad sägs om en resa till Sälen?? Han är ju för go min älskling!! :)

Någon som vill göra mig en tjänst? Jag har ett antal lådor som ska upp på vinden... *blink blink*

Kommentarer
Postat av: Carro

svar: jaa det också, folk är så själviska tyvärr :(

2008-02-27 @ 23:34:10
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Elin

tack så hemskt mycket.. är väldigt intresserad av inredning så det vore ju förargligt om jag hade fult hemma. :)

2008-02-28 @ 08:21:41
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0