fräsch brud!!

Nyduschad och härlig väntar jag nu på FF, hungrig är jag fortfarande!! Både på det ena och det andra... ;)
Har gjort två rätt fina kort tills imorgon, men väntar med att lägga upp dem här. Man vet aldrig vem som läser...
Fick gräsligt ont i ryggen av att sitta o greja så länge så nu blir det att blinka till sig en massage ikväll...

Tänker bojkotta Let's Dance sen också, har verkligen tröttnat på det programmet. Hoppas det är nåt bättre o se på...förslag??

Kram kram



Glömde berätta...

Jag var ju på Ikea i onsdags...gissa om jag hade velat va där igår istället!! Då kom den miljonte kunden, och han fick under en halvtimma plocka på sig allt han ville ha. Helt gratis!! Gissa att jag hade tagit nya soffor då!! Och massa annat kul! Eller så hade man fått panik och fyllt vagnen med toaborstar eller nåt... :/


Kommentarer
Postat av: Marina

Bojkottar också let´s dance, visst har det blivit trist? Kolla på filmen jag ska kolla på, alot like love, om du har femman.

2008-02-22 @ 19:13:15
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Annsingen

Nämen ikväll kan du inte bojkotta det! Är ju filmmusik! Både från Dirty Dancing Top Gun Grease och Titanic!!!!

2008-02-22 @ 19:23:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Jonna

helt gratis? grymt!

2008-02-22 @ 21:39:29
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: carl

hehe jaså ajg gillar varma mackor:P
hur ligger landet?

2008-02-23 @ 09:55:47

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0