dagens kommentar

Jahapp, då var första dagen i skogen avklarad då. Många överraskningar, det mesta till det sämre tyvärr...Loeb har kört bort sig och årjängspojken har brutit... :/
Gårdagens superspecialsträcka på travet var kall men underhållande. Fick tjejsällskap av Ninette också, lovely! Den tjocka heta korven tillhörde Oscar, medan tjejen som bara gillar tjejer (kör tydligen lastbil också) fick en kall korv. Kanske inte mer än rättvist...

Dagens bästa kommentar i skogen var iaf från min älskade FF.
Oscar berättade om ett annat år då de varit ute och FF klagade över att hans Oboy kallnade så snabbt... Då undrade vännerna om han inte hade varmt vatten i termosen först. Helt allvarligt kommer det då från min Fantastiske Fredrik: "Hur fan ska jag då få plats med oboyen?!?"
Jag förstod då helt plötsligt varför han inte svarat på min fråga i morse om han inte skulle värma upp sin termos med lite varmt vatten först.........

Vi hade svårt att hålla oss från att använda liggunderlaget idag...men för Oscars skull så höll vi oss tills vi kom hem. Fast vi tog soffan istället för liggunderlaget, var en aning mjukare. :)

Mer om rallyt imorgon eller på söndag!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar; Ja absolut. men jag tror man måste acceptera det innan man kan gå vidare och dessutom hitta en lösning på sina problem. jag är inte heller sån hela tiden men när det är något viktigt kommer känslorna krypande fram. jag har dock blivit bättre på att skaka bort dem :)

2008-02-10 @ 01:06:41
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0