Gato och Snuggles

Har tillbringat helgen med att bli frisk, och det lyckades!! Jag har inte känt mig så här pigg på oerhört länge. Det riktigt spritter i mig... Bra känsla för tidningsproduktionen!!

Hämtade Gato Negro och Dr Snuggles sent i fredags, jösses vilka rädda katter! Detta blir verkligen något att bita i. Fräsa och morra kan de minsann, dessutom har de öronskabb så de får hålla sig i badrummet. Diezel vill ju inte ha några äckliga djur i sina öron minsann!! Försöker va med katterna så mycket som möjligt för att de ska bli tamare. Några framsteg har det blivit. Snuggles vågar sig fram och busa lite på avstånd och Gato kan ligga i knät om han är riktigt trött. Gato är expert på att hitta knepiga sovplatser, letade överallt efter honom en dag och hittade honom till slut... Han såg inte ut att ha det vidare skönt!



Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0