Tillbaka till verkligheten igen

Jaha då var man hemma i Sverige igen då...jösses vad det var varmt i Tunisien!!! Inte för att klaga, men det var nästan lite för varmt... 40 plus gjorde oss klibbiga bara vi rörde på oss, tur det var ac på rummet iaf. Och havet var inte speciellt svalkande heller med sina 30 grader :D.

Resan var välbehövlig, och det var skönt att bara slappna av och ta det lugnt...trodde vi ja... Schemat blev snabbt fullt av utflykter och här fanns inte ordet sovmorgon till FFs förtret. Frukost vid sex och sen iväg.... Närmre berättelser kommer senare...nu finns det viktigare saker att prata om!!

Som de flesta vet har vi haft en ruskig otur med boende de senaste månaderna, det har inte riktigt gått som vi har velat. Men när vi var nere i Tunisien ordande allt sig, nästan lite för bra... Vi fick besked om att vi fick en lägenhet mitt i stan, och vi blev så nöjda. Samtidigt var vi med och bjöd på ett hus vi gärna ville ha...som vi fick!! Så då gick vi från noll boende till både lägenhet och hus!! :D

Vi tackade nej till lägenheten, och ska nu bo i en kappsäck i ca tre veckor...jobbigt!!! Jag är en snabbvisit i Karlstad nu för att senare idag skriva kontrakt på huset, och sedan ska jag va i Åmål under veckan. Tänkte passa på att umgås lite med familj o vänner, det blir ju inte alls ofta nu för tiden...

Här är "vårt" hus.... (snart iaf)

Exteriör

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Välkommen hem ifrån Tunisien. Min syster kom hem därifrån häromdagen och också hon meddelade en värme på 42 grader celsius.



Fint hus. Får mig att tänka på "Alla barn i bullerbyn" eller "Emil i Lönneberga".

2008-08-11 @ 15:21:48
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: icka

oj vad fint=)

har ni köpt det?

avvis som fan här=)

kram

2008-08-12 @ 07:38:31

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0