Kappsäck för hela slanten

Åmål kan va rätt kul när man bor hos sin söta syster yster!! Lägg sen till umgänge med Liten Lisa så blir det perfekt!!
Mindre kul är att magen inte fått sitt rätta jag efter resan än...mamma säger salmonella, jag säger 'äsch, skit i det...' Blir väl bättre så småningom. Glöm att jag ska gå till läkaren och skita i en mugg!! Det finns inte!!

Paradiset i Åmål fick igår ett abrubt slut när vi istället förflyttade oss ett antal mil norrut. Här sitter nu hund med matte instängda i ett litet rum, för matte tänker inte lämna sin hund ensam där inte! Är på jakt efter mer rymligt boende, funderar faktiskt på vindskydd... Det är ju helt klart mysigt, så länge det inte regnar förstås.

Idag är det kontraktskrivande som gäller! Blev inget av det i måndags... Ska bli skönt att få det hela på papper!!

Nu blir det dass nästa (det är mitt andra hem just nu) och sen långpromenad med Diezelbäbisen!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

trevligt med sällskap vettu! :)

och litet rum är av ondo!!

2008-08-14 @ 11:48:43
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0