tick tack, tick tack.......

Att vänta på klockan är INTE alls roligt!! Vid åtta ikväll ska vi göra ngt oerhört kul! Å vad jag önskar tiden kunde gå lite snabbare... Har egentligen massa att göra, men kan inte koncentrera mig på något...
Har lagat matlådor iaf, blev gratinerad kassler och ananas med ris. Till FF alltså. Själv åt jag stekt kassler med en vitkålssallad. Det var också gott...

Min kruka är äntligen klar på skolan nu! Den blev ca 40 cm hög så den är riktigt mäktig. Blev inte en planteringskruka som jag tänkt från början, blev mer en grymt stor vas. Ska bli spännande att jordbränna den.
Imorgon ska jag göra ett par grejer som jag har fått i uppdrag av P-A. Gjorde om hans design lite, tror det blir bra. Handlar om orkidéer... :)

Ja ja, jag får väl vänta ett tag till. Passar på att pyssla lite under tiden. Lägger upp lite bilder på kort jag har gjort det senaste, klicka på dem om ni vill se större bilder.

          

        





 


Kommentarer
Postat av: Elin

åh tack så hemsktmycket.. nu kan du kolla före och efterbilder.. kom precis hem från frisören.. Vad tycks?

2008-04-14 @ 18:34:39
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: icka

ååå nice, du har fantasin i behåll ser jag, önska jag hade det med...jätte fina kort! tequila e gött , men ack så farligt hehe

2008-04-14 @ 20:25:09
URL: http://icka83.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0