Tårarna bara rinner och rinner...

...hur kunde det bli så här? Jag som trodde det skulle gå bra den här gången...det började så bra. Jag försöker torka tårarna men de blir bara fler och fler.

När jag varit inne ett tag börjar det bli bättre, jag HATAR pollen!!! Nu har tydligen våren kommit på riktigt, och med den all "underbar" pollen... Jag har inte förrän nu känt så mkt av det i år, men nu kom väl allt på en gång tror jag. Blir till att traska till apoteket och se om de erbjuder ngt nytt och bättre i år... :/
Ni trodde väl inte jag pratade om ngt annat??!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vi får väl se till att diskutera bokstäver någon dag då :)
och födelsedag ja, det var det någon som hade. men vem? hm. ;D
hör av dig om ni kommer till åmål på lördag!
pussa*

2008-04-17 @ 09:52:29
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: icka

stackars liten anna ;D klart ni ska till åmål till helgen.... hoppas på det så ses vi säkert kramizar

2008-04-17 @ 13:50:45
URL: http://icka83.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0