Ska bli sambo!!

Är på jakt efter bananlådor nu...städar och grejar för fullt. Samtidigt som min själ inte mår så vidare bra...men men, sånt är livet tyvärr.
Förhoppningsvis har vi ny hyresgäst till FFs lägenhet, och ikväll kommer två olika för att kolla på min. Går allt som vi vill kanske vi blir sambos redan i helgen...kul!! Sen är det bara att hoppas på Väse också, annars får vi leta efter ngt annat. Under tiden får vi trängas i FFs lägenhet. :)

För drygt åtta månader sen trodde jag verkligen inte att jag nu skulle va på väg att bli sambo, tänk vad det kan hända mycket... men det känns verkligen rätt det här. Älskar honom så otroligt mycket!!!! Underbar känsla!!

image234

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0