Rolig utmaning!


Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Hudlotion, deodorant och duschcreme
Äter helst till frukost: Goa mackor eller gröt... men nu blir det bara ägg i alla dess former
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: minst 20 men helst 25!!
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Helt klart Spanien
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i sträck: Inga alls, jag hatar verkligen kaffe
Ser helst på TV: One Tree Hill
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Lydnad med vovven (räknas det som idrott??)
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Räcker det inte med mitt sällskap? :)
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Bjuda FF på resa till Mexico i 30 årspresent
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: sitta i en vattenpöl
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: svårt...hmm...kanske ngt med kyckling...
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: skulle jag ha stannat längre som au-pair i spanien
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: Julafton kan kvitta...

Karin utmanade alla som ville, och nu gör jag likadant!! Vassego!!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh önskar verkligen att jag kunde lägga upp bilden..

2008-04-15 @ 15:23:43
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Juzze

var var du som au pair?
söker de ny familj?
skulle jätte-gärna vilja åka dit till hösten
ha det bra!

2008-05-14 @ 19:15:32
URL: http://musicjuzze.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0