problemet är löst

Nu är platsen för FFs fest fixad, det känns bra.
Vilken helknäpp hund jag har, och det är ju inte första gången jag säger det precis... :/ På morgonpromenaden nu gick vi förbi ett hus där en av hans kompisar bor. Han fick för sig att sticka in huvudet mellan staketspjälorna...och höll på att inte komma loss!!! Han pep rätt högt och jag kunde inte göra ngt, det var ett järnstaket så det var liiite svårt att rubba. :) Men han kom loss efter några långa sekunder.

I helgen blir det tapetsering och eventuellt packning. Planer smids nämligen, får se vad det blir!

Pratade med liten syster yster igår, det var otroligt länge sen!! Hon hade fixat sitt allra första pass, för om två veckor åker hon på klassresa till Spanien! Gissa om jag är avis... Det var meningen att jag skulle åkt ner nu jag också, men pengarna räckte inte riktigt till.  Hon kommer ev hit upp nästa fredag så då ska vi passa på att ses en sväng. Kul!!!

image233

Kommentarer
Postat av: Karin

Lager nånting, stor cool affär i Dala-land:)

2008-04-24 @ 09:13:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

tack och kram!

2008-04-24 @ 13:40:56
URL: http://karinolofsson.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0