Överkörd av ett tåg??

Jag och Diezel får sysselsätta oss själva en dag som den här... FF är hos sin far och hjälper till med veden.


Det var ju meningen att vi skulle kolla på huset igen under helgen + träffa familjen som äger det. Men de kom inte ner från Sthlm som planerat, det blir inte förrän om två veckor!! Så nu måste vi vänta ännu längre innan vi får reda på om vi får flytta in eller inte. Urjobbigt!!! Vi har i alla fall spekulanter på båda våra lägenheter nu, skulle va skönt att slippa dubbelhyror, eller trippelhyror kan man ju säga att det blir... Inge kul alls det...


Var ner på stan en sväng, gör i princip allt för att slippa spackla o slipa... :/ Köpte ett jättegulligt halsband på HM. Annars gick jag mest runt o kollade. Spelade på lotto också, tänkte jag skulle vinna 155 miljoner ikväll. Tyvärr tänker väl resten av Sveriges befolkning också så... Inte sååå värst stor chans att vinna på lotto, är väl större risk att bli överkörd av ett tåg känns det som.


Är sugen på att ta en resa till Sthlm nu i vår. En rolig tjejresa, gå i affärer, dricka vin o sova över. Det vore underbart!! Hmm...undrar om man känner ngn i Sthlm som man kan hälsa på då, och låna ett golv att sova på...*blink...blink*...


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hoppas att du vann igår !!!!!
Kram
Margaretha

2008-04-27 @ 13:24:22
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Wivvi

Hoppas att du har haft en bra helg!!!
Kram W

2008-04-27 @ 21:25:55
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0