New Kids On The Block

Tillbaka i skolbänken då...
Jag har sett fram emot den här sälenresan i typ två månader eller ngt, tänk vad snabbt den var slut!! Vi måste åka dit nästa år igen!! Kanske lite tidigare på säsongen så det är lite kallare och bättre underlag i backarna.

Orkade aldrig packa upp igår, tog det bara lugnt med Diezel. Hjälp vad härligt det var att träffa honom igen!! Skönt att va utan "tvånget" att gå ut ibland, men ännu skönare att få tillbaka honom. Det märktes att han hade haft fullt upp hela helgen för igår kväll bara sov och sov han. Orkade nästan inte ens hoppa upp i soffan...

Hörde en kul grej på radion under hemresan igår, det handlade om att vara kär i en idol. Var femte svensk är just nu kär i någon idol. Osökt kom jag då att tänka på vår käre Håkan Bråkan... :)
En barnpsykolog hade uttalat sig i den här frågan. Han ansåg att kärleken till en idol ofta innebär en medveten eller omedveten önskan att själv bli känd, eller att få ta del av deras bankkonton.
Så Håkan, är det verkligen kärlek eller vill du bara åt hennes pengar??!! ;)

Fast det är klart, jag måste väl erkänna att jag var lite smått förtjust i grabbarna i NKOTB på den tiden det begav sig... Hörde förresten att de skulle återförenas, gissa att jag ska gå på deras konsert då!! :D

Nä, tillbaka till klassrummet igen. Idag har vi börjat med keramik.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag vill följa med då!!! :)

2008-04-07 @ 16:59:14
URL: http://wides.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0