"kan själv"

Jag är bra på ganska många saker egentligen...

Jag skjuter gärna upp saker till "imorgon", för då "passar det bättre"
Jag är bra på att veta saker, jag har oftast "rätt"
Jag vinner på Lotto oftare än FF
Jag kan äta pizza fastän jag egentligen inte borde
Jag kan städa kök hos andra
Jag kan gå ner i vikt för att sedan gå upp igen
Jag kan köra bil, fastän någon inte tror det
Jag har haft körkort ett år längre än någon
Vifta på öronen är en av mina specialiteter
Jag är expert på att glömma saker
Jag vet att man kan äta hur många ägg som helst, för ägg är nyttigt
Jag är bäst på att shoppa
Jag är bra på att få pengar att försvinna
Jag kan konsten att krossa tänder mot en stillastående traktor
Bruten tå i dammsugarrör är väl ingen konst?

Jag är bra på mycket, så varför klaga egentligen??

Kommentarer
Postat av: jojjo

ja ägg e skit nyttigt anna:)

2008-04-28 @ 20:04:12
Postat av: icka

ägg är gott=)

2008-04-29 @ 08:49:59
URL: http://icka83.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0