IDOL-audition i stan!!

Idag var Idolgänget i stan för att leta nya talanger...massvis av folk köade utanför Nöjesfabriken långt in på em...
Jag o Malin fikade och tog en sväng på stan, sen åkte jag o FF ut till Göstahult. Där var det trädgårdsland på g.

Slöar framför tvn nu...första lördagskvällen hemma på drygt en månad. Riktigt skönt faktiskt.
Syrran har fått lägenhet också, kul kul. Får väl ta en sväng neröver och kolla ngn dag här.
Imorgon blir det nog en tur till Väse Prästgård för att spana lite till innan vi bestämmer ocss för flytt eller inte...spännande!! :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lisa

du måste komma hem till mig också!!!!!

2008-04-20 @ 18:24:31
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0