dagen som försvann

Jösses vad den här dagen försvann snabbt!!
Var på skolan i morse och fixade FFs inbjudningar, sen bar det av till muséet. Usch vilken hemsk fotoutställning!! Men helt klart sevärd!!

Mötte upp Linda på stan runt tolv och sen sprang vi i affärer ett tag. Jackan som jag prövat typ 10 gånger men inte haft råd att köpa, var idag på halva priset. Gissa om jag köpte den!!!! Härligt, nu kan jag våga visa mig ute också... :)

Innan Linda började jobba släppte hon av mig på Willys. Gick runt där i godan ro och handlade, men när jag kom till kassan var det inge kul längre. Hjälp vad folk det var!!! Kan ju lugnt säga att ångesten var nära...
FF kom lagom till att jag skulle packa i kassarna, han kom direkt från jobbet. Tror han var rätt så nöjd över att slippa vandra runt i affär'n med mig. :)

Ikväll blir det tacos (utan bröd för mig då) och bara ta det lugnt. Umgås med Diezel som varit ensam så mkt idag...han fick ett mumsigt ben härnu.

Tjolahopp!!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej Anna! Tack för kommentar på min blogg! Stämplen kommer från Easer,visst är den häftig. Ha en trevlig helg Cathrin

2008-04-25 @ 21:09:15
URL: http://cathrink.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0