Vad händer egentligen?

Ännu en dag med snorkråkor och honungsvatten. Stackars Fantastiske F som ännu inte fått träffa den friska Anna... Får väl se hur länge han står ut. :)


*telefonen klickar till* Jaha där kom första frågan om vad som händer i helgen... Min goa vän arvikabruden kommer till stan, då får man ju se vad som händer. Blir det månne Harrys då tro? Mycket möjligt ja... Fantastiske F ska ju på fest så då får en annan också hitta på nåt kul. :)


Stackars Carlstad Crusaders som förlorade i helgen mot Limhamn... Ett tag där trodde jag de vunnit men fick idag ceta att så var inte fallet tyvärr!!! Och idag är det dags för våra fotbollsdamer igen. Avgörande match mot Nordkorea, och de måste vinna med tre mål för att gå vidare. Vi håller tummarna!! Drygt en timma till avspark!


Någon som är i behov av lite möbler? Jag är sugen på förändring o vill därför bli av med en del som jag har. Rätt pris till rätt person :) det är ju självklart.


Ja just det ja, idag vägde jag mig. Första dagen på mitt nya liv har nu börjat. Hoppas jag inte tröttnar den här gången också... motivationen är ju inte på topp precis... I alla fall, 68 kg stod vågen på. Hm, det blir alltså 13 kg till min målvikt på 55 kg. Får väl se vart detta slutar!! På torsdag är det en månad sen jag o Lisa Liten bestämde oss för att inte äta godis. Underbart!! Ska nog fortsätta på den linjen tror jag... När jag gått ner mina kg ska det belönas med en spindel på foten!! Alltså min nästa tatuering... Längtar!!! Undrar bara hur det ska gå till med min fotfobi... dessutom är jag livrädd för spindlar... Men men jag vill verkligen ha denna tatuering. Har velat det grymt länge nu men det har inte blivit av...


Satt med världsatlasen i knät förut, är verkligen sugen på att åka ut o resa nu! Finns så många underbara o spännande platser jag vill upptäcka! Lisa Liten, vi får väl ta en allvarlig funderare på detta...


Hoppas matlådan passade Fantastiske F idag, stackarn som måste jobba istället för att umgås med mig ;)


Dagens ordspråk: En elefant känner inte när en loppa biter.

Talk soon!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Weeeei, vill du ut och resa? En sådan överraskning! ;) tss. Vi får ordna det helt enkelt. Om det så ska bli en tågluff till Göteborg, hehe.
Tycker väl då rakt inte att du behöv försöka kämpa bort tretton kilo, är do dom?
Duktiga vi utan godis, grattis och gratulationer och tårta. Eller något.
Just det, tagit ett fint(!) kort på mig idag. Ja du hörde rätt, JAG tycker att JAG blev fin på ett kort. Måste firas... När nästa skål? ;)
Puss, söt**

2007-09-18 @ 17:23:46
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0