Underbart!!!!

Å vad det är härligt att ha hund, speciellt då regnet öser ner o ens enda paraply ligger i en palm!!! Då blir man rätt blöt!! Nu skulle det va skönt att ha en trädgård :)

Å andra sidan är det rätt mysigt när det regnar. Mysfrukost med honungsvatten (ja jag är sjuk fortfarande!!) och nygräddat bröd... Liggandes under en filt i soffan ska det lite senare bli nån film. Ska väl försöka diska o städa bort alla underbara hundhår nån gång under dan också...

Kvällen på herrhagsgatan blev precis som jag ville ha den. Hmm, tror det var nån som sa att det var slut med att jag alltid får som jag vill... :) Den som lever får se. My heart´s on fire, it´ll fire up...ompapa mao mao...
Är väldigt tomt här nu utan Lisa Liten o alla hennes sängkamrater faktiskt. Får se till att det inte dröjer länge tills nästa gång. kanske skulle fixa lite fest på lördag...ja det var en bra idé!

På söndag fyller min kära syster yster 17!! Och jag har inte köpt nån present än...nån som har ngt förslag på nåt kul?? Då är det tåg till Åmål som gäller igen då, denna gången för kalas! har jag tur kanske det blir kvällsmat bestående av riktig kebab!! Det finns nämligen inte nånstans här i Karlstad, det är ju för hemskt!! Men kebaben är väl iofs det enda som är bra med Åmål. Hur kommer det sig annars att alla flyttar därifrån??!! De som bor kvar är väl snart på väg hit de också... :) Eller hur?

Nä nu ska jag knapra lite panodil o bädda ner mig i soffan. Kan jag inte bli frisk nån gång tro??!!

Ha ett bart underliv!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0