Stor sorg

Ynka två ett i seger till sverige räckte ju tyvärr inte för att få fortsätta spela... VM är slut för den här gången. De spelade dock rätt så bra, hade många bra chanser men det räckte inte ända fram. Skit också!!

M ville träffas idag för fika/lunch på stan men inte ens det orkar jag med det här viruset i kroppen. En annan idé M hade var ev BMB på lördag. Får hoppas jag är frisk då eller iaf pigg nog att gå ut.

Är grymt sugen på att gå på bio, det var länge sen nu. Jag och A var på bio i maj, då lurade de på mig ett rabattkort som skulle ge mig halva priset på fyra filmer. Bra tänkte jag, då kanske det blir att man går lite oftare. Plus att det var flera bra filmpremiärer under sommaren. I början av augusti kom jag på att rabattkortet ännu inte hade utnyttjats... kruxet då var att det var inom en period av tre månader jag kunde få rabatten. Och då var det 10 dagar kvar att gå på tre filmer. Gissa hur många jag hann med??!! Precis, ni känner mig, ingen alls.Stor idé att köpa det där onödiga kortet... ska aldrig hända igen. (ni som känner mig säger nu "nähä, säkert inte") Jag är nämligen expert på att påbörja saker o sen inte fullfölja dem. :) Inte bra...

puss puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0