Sista dagen

Imorgon är min sista dag med Diezel på ett tag. Sara kommer o hämtar honom imorgon kväll... Känns både skönt o grymt jobbigt. Ska bli gott att försöka ta det lite lugnt ett tag, men samtidigt blir det ju väldigt tomt utan honom... Min lilla bäbis...

Har haft en väldigt lugn helg, nästan så det blir tråkigt. Men vad ska man hitta på i dåligt väder o när man är sjuk??!! Var väldigt sugen på fest igår kväll...speciellt när man vet att ens vänner ska ut. men jag klarade ännu en nykter helg. Den andra på ett halvår :) På lördag blir det fest med Fantastiske F o hans vänner. Ska bli kul!

Mitt humör har inte varit på topp idag precis, skrämde väl iväg mitt sällskap här förut... :) Men med alltför lite kolhydrater blir man inte speciellt älskvärd. Fast det är det värt. -2 kg på knappt två veckor nu, superbra ju!! Bara 11 kg kvar... :)

Angelica, klart jag minns dig. Ja visst är världen liten ibland! Ska bli kul att festa ihop allihopa den 27e!! Längtar redan!

Dagens knas: Vid lunch, sitt i din parkerade bil med solglasögon på. Peka med en hårtork på de bilar som kör förbi, se om de saktar in...

Fina lilla krumilur, jag vill aldrig bliva stur!!! (citat Pippi Långstrump för er som inte är allmänbildade...)


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0