Oralsex, traktorer och dildos...

...det var några av helgens samtalsämnen!! Bara för att man tycker om att ge oralsex behöver man ju inte tycka om att få. Så är det ju bara. Har väl varit rätt hyfsat nån gång, men den kille som får mig att tycka annat kommer göra mig lycklig iaf ;)

Och oj oj oj vad vi saknade våra sångkompisar Sara o Johanna!! Varför var ni inte här?? Dumma hund o jobb som höll er kvar där borta i urskogen (Åmål alltså...) Men vi hoppas på bättre lycka nästa helg!! varför bryta trenden??
Vårt radarpar som består av sjal... Ja ja, nu har Lisa Liten o Samuel begett sig mot tåget... Fick följa dem till nöjes, hoppas de hittade resten av vägen själva. Annars finns ju sängen här för er!! :) Längtar redan tills nästa gång!! Ompapa mao bao

Och för er runt frukostbordet som inte hört hela historien om traktorn så kommer den här så småningom, jag lovar!! :) Och faktiskt, hur konstigt är det att saker går sönder så man måste köpa nya egentligen? Inte alls om man frågar mig. Är ju inne på min tredje nu, de håller ju inte hur länge som helst. Ni vet, Sven... :) Sen är det ju även så att ombyte förnöjer!!

Min kära hund är ju allt bra konstig också. Det är mycket som är farligt här i världen; saker som låter, saker som luktar, saker som rör sig, saker som är stilla, och DÖRRMATTAN!!! Ja precis, han är konstig. Han var rädd för dörrmattan i två dagar. Vågade inte gå nära den, kröp förbi i hallen som om den skulle hoppa upp o ta honom. När vi skulle ut fick jag dra honom över den, eller så flög han över den så snart jag öppnade dörrn. Och helt plötsligt var dörrmattan som vanligt, den där som är så skön att sova på när matte inte är hemma. Som sagt, lilla Diezelälsklingen är allt bra knepig. Men jag älskar honom ändå, eller kanske just därför.

Lisa undrar varför hon har bitmärken...ja det kan man ju undra...*smsar*...ja de hittade fram till tåget det var ju bra. *smsar* innan dess hittade de lite donkamat också... Själv hade jag tänkt förena mig med Fantastiske F och en pizza. Men det blev lasagne istället... Nu snart in i duschen o sen försöka råda bot på den här konstiga känslan jag har dagen efter...o alla andra dagar... ;) Detta innebär alltså att jag måste förflytta mig till herrhagsgatan. Inte nr 40. utan mer ett lite lägre nr. Är inte längre månadens tjej tyvärr, men Lisa Liten är fortfarande månadens papperskorg...

Puss på er alla underbara!!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0