Lunghinneinflammation?!

Hostade blod igår, det är inte bra. Fantastiske F tror det kan va lunghinneinflammation, jag tror att det går över... Ja, det blev ju tydligen inte nån ensam kväll hemma igår. Kunde inte hålla oss ifrån varann så jag fick allt sällskap inatt... Trevligt trevligt :)

Träffade Reine o Lina på stan förut. Lina handlade lite nya kläder. Vi ska gå en promenad ihop sen så de får träffa vovvsingen. Ska bli kul.

Annars är det tvättstugan som gäller idag, plus att jag måste städa lite också. Undrar vad man ska hitta på för nån mat idag... Är grymt sliten nu, vill bli frisk nån gång. Kommer kännas konstigt att inte dricka eller gå ut den här helgen, är ju liksom van det nu. Men det blir säkert kul ändå, ska ju träffa pojkvännen ikväll :) Nej, jag är inte singel längre tydligen. Känns bra faktiskt. Kanske jag lugnar ner mig lite nu, man kan ju alltid hoppas iaf. hi hi

Längtar efter Lisa Liten också!! Får hoppas hon kommer upp nån dag i veckan o hittar på nåt. Man kan ju faktiskt umgås utan sprit också, även om det inte händer alltför ofta! Vi ska snart ha JULFEST också!! med skinka, köttbullar o jansson. Och massa glögg o pepparkakor!! ja vi kanske är konstiga men nu blir det så iaf. Julen är ju alldeles för kort som den är, så vi förlänger den lite med början i oktober eller nåt!! Mer detaljer kommer längre fram, jag löver.

Promenad nästa!!

Kommentarer
Postat av: sören


tja du behöver nog inte vara orolig har hosta blod förut och det var inget allvarligt ha en skön kväll med din pojkvän (:

2007-09-15 @ 20:16:24
Postat av: Lisa

Klart man inte behöver vara konstig för det, gud nej. Vi är ju bara skitbäst! :) Känns konstigt att inte vara hos dig idag, det är ju ändå lördag. Är j ett måste. Blir det inte fest nästa helg lär det dröja länge länge till nästa. Mycket på tapeten nu! Men köttbullarna måste snart ätas. Nästan lite varning så får nog ta't imorgon.
Pusseri, pussera, poff*

2007-09-15 @ 23:35:59
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0