fredag igen

Ja fredagar brukar va underbara men nu känns nästan allt bara hopplöst... Värre hosta, fler nysningar o nu har jag nog feber igen också... Försöker liva upp mig genom att lyssna på värsta festmusiken (elvira) men det funkar mindre bra. Lisa Liten, det vore helt underbart att dra till värmen ett tag nu!!! Drömde om det inatt o det var bara blått vatten o snygga spanjorer överallt :) Blir det inget Nya Zeeland får vi allt försöka komma iväg här snart tycker jag. Och hur blir det med resan till Åland egentligen?? Ska gå in o kolla upp det lite senare. Påminn mig om jag glömmer!!

Honungsvatten är grymt gott, om man inte *lyssnar på söte sörens favvolåt nu* har i för mkt honung för då blir det alldeles för sött. Ja du Söte Sören, du vet det vi pratade om igår, det är ju faktiskt helt naturligt o skönt så varför inte erkänna att man gör det? Borde alla tjejer göra. Fast iofs är det inte många killar heller som erkänner...vad beror det på då? :)

Det var prat på att se dagens fotboll på herrgårdsgatan idag, men jag vet inte om jag orkar ta mig de 300 meterna dit bort. jag har ju storbild här hemma så det får nog duga tror jag. Sen har ju inte Fantastiske F vaknat än heller...han är expert på att sova länge, samt att ligga o "vila" på dan också. Även när han inte är sjuk... Svårt för jag är grymt morgonpigg!!

Har ni hört "your song" med Elton John? Den är ju helt underbar!! Den ska jag sjunga på mitt bröllop...om jag nu gifter mig nån gång vill säga. Den som lever får se... En annan rolig sång är "om o om igen"... Den påminner mig om mitt senaste ex :) Lyssna på texten får ni höra... Stämmer riktigt bra faktiskt. Hoppas du har det bra nu hörru du o är nöjd med ditt liv....... :) Det är iaf jag!

Messade med Saab Sara inatt, och du, det vore väldigt skönt om det kunde funka! Då vet jag iaf att han kommer få det bra. Prata med mor din du så får vi se. Giddy up, ompapa mao mao!!!

*posten dimper ner, springer dit, vänta lite bara*

Oj oj oj, jag borde nog skaffa bredband. Fick telefonräkningen nu o jag kan ju lugnt säga att vanligt modem blir inte bara segt i längden, det blir även dyrt!! HUGA!!!

*telefonen ringer* det var Linda jag får ta det. hörs!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0