Förlusten skakar Sverige

hade kunnat va en bra rubrik på morgondagens tidning om Mattias hade åkt ur Idol tidigare ikväll. Men det gjorde han inte, han är ju för gullig!! Jag tycker det är grymt konstiga regler på Idol i år, varför ändra?? Det funkade väl bra som det var förr... Ja ja, blir nog bra detta till slut också.

Fantastiske F var med sin syster o handlade kläder idag. Hon brukar tydligen alltid va med som smakråd. Blev några riktigt snygga tröjor o skjortor. Verkar som hon o jag har mycket lika smak, det är bra :) Jag blev ruskigt sugen på att handla lite nya kläder jag med, men det får vänta ett tag. Syrran var i Gbg i helgen o shoppade järnet. Självklart blev det ett par klänningar till det alltid ökande förrådet :) Förstår inte vad det är med henne o klänningar. Men hon passar grymt bra i dem. Längtar efter dig!!!

Kom precis in från sista kvällspromenaden med vovven. På måndag ska han åka till Åmål för att stanna ett tag. Semester hos Sara o hennes mor. Och jag ska på möte med jobbet o företagsläkaren, mkt spänande. Eller inte :(

Dagens knas: När du åker hiss, ställ dig med näsan in mot ett hörn. Säg inget och gå inte av på någon våning.

Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: kim

Fin blogg, Sov gott och dröm sött!

2007-09-26 @ 23:53:40
URL: http://kimj.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0