Festsugen!

Jaha då har ännu en vecka gått då o det var helg igen. Har idag trotsat det fina vädret och varit inne o städat. Borde väl egentligen passa på att va ute så mkt som möjligt men ibland finns det viktigare saker att göra. Jag har ett ruskigt stort problem!! Tror att min älskade storbildstv börjar gå sönder. Den liksom varierar i färgstyrka, ena stunden är den väldigt färgrik medan i nästa stund nästan vara svartvit. Inte bra alls!! Jag har verkligen inte lust att lägga pengar på en ny tv, finns allt bra mkt roligare att göra för pengar!


Gissa vad jag åt till frukost idag! Havregrynsgröt med mjölk o lingonsylt, underbart!! Var ju jättelänge sen sist. På tal om lingonsylt så har jag hört att det finns de som värmer lingonsylt när de ska käka lunch. DET GÅR INTE ATT ÄTA VARM LINGONSYLT FÖRSTÅR DU VÄL!!! Tips: ha sylten i en burk vid sidan om så går det bättre.


Som tjej är det inte bra att lämna ut sitt nummer när man träffar någon, jobbigt att behöva gå o vänta på att han ev. ska ringa! Ta istället killens numer, det är mkt bättre att ha all makt själv. Men om ni tjejer ändå går o väntar på någon som aldrig ringer kommer här några förklaringar till varför han inte hör av sig...


  • Han är förkyld och rädd för att du ska tro att han är typen som gillar att andas tungt i luren.
  • Hans iller gnagde sönder telefonsladden.
  • Han känner sig hotad av tjejer som vet mer om fotboll än vad han själv gör.
  • Han fick inte ringa för sin mamma.
  • Han skrev telefonnumret i handen och sedan svettades han så mkt att det försvann.
  • Han var tvungen att hastigt slänga sig iväg på en affärsresa, och det är ingen mobiltäckning i Kazakstan.


Idag ska Diezel till husse, skönt för honom att komma ifrån mig nån dag ibland. Själv ska jag till Fantastiske F och se på Idol, han börjar faktiskt lära sig nu. Han kollade till o med på det i onsdags, utan mig där!! Kanske det blir nån god mat också.


Hoppas på att få se Lisa Liten hos mig imorgon kväll!!! Skulle verkligen va underbart kul, det var ju så länge sen sist... Vet nån annan som säkert också skulle bli glad om du kom till stan! *ler väldigt mkt*


För er som har lite tråkigt på dagarna kommer jag ibland att tipsa om kuliga saker att hitta på!!

Dagens knas: Varje gång någon ber dig att göra något, fråga om de vill ha pommes frites till det?


Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Sören


Hej så du är fest sugen då är vi två ,är kanske för man äntligen börjar känna sig bättre från förskylningen . Det går att äta varm lingonsylt (: men jag gör det för det brukar läcka ut ,och sylt i hela påsen är ingen höjdare . Du har rätt jag skulle bli glad om lisa kom till stan ,så man får hoppas på det bästa .

2007-09-21 @ 16:37:41
Postat av: Linda

Storbilds tv den var bra!!

2007-09-21 @ 17:15:45
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0