blir snart tokig...

...av allt nysande!! kan ju inte va nyttigt för hälsan detta.

Kommer precis från Fantastiske F, han är fortfarande sjuk men vissa saker klarar han allt av galant. :) Köttbullarna smakade tydligen också. Det är lite synd om honom som inte har nån dator faktiskt... kanske skulle ge han en i julklapp :)

Nja du Söte Sören, fest i helgen verkar det bli dåligt med. Jag har försökt få hit Lisa Liten men det verkar inte bli nåt. Men man vet aldrig med de där åmålsborna, rätt som det är står de o hänger på dörren här... :) Jag borde väl ha en nykter helg men med mig vet man absolut inte vad som händer. Jag kan säga att jag absolut inte kommer gå ut, om nån sen frågar så...självklart håller jag den sällskap!!! :) Är du sugen på fest eller?

Säg till mig att jag inte ska åka till Nya Zeeland!!!

Grymt jobbigt att cykla ner till apoteket förut idag... När jag sen kom hem kom jag på att jag glömde köpa panodil. ARG!!! Får väl klara mig tills imorgon. Tänk vad underbart om jag vaknar imorgon o är alldeles frisk!! Eller ja, helt frisk blir jag väl aldrig men... :)

Nu ska jag bädda ner mig framför Idol. Ha dé

Kommentarer
Postat av: Liten Lisa

Yo mannen, halva inne? :D Vi åmålsbor är inte att lita på, hemska tanke att vara
förutsägbar! tss. Idol härnäst, vem taktiskt oglad? Fantastiske F samt Marias Anders I think ;)
Inget Nya Zeeland ffs! Tänk på mig, din partner in crime!
tss. snos & gos*

2007-09-13 @ 19:53:36
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0