Vart tog vädret vägen?

Sitter på biblioteket nu och plinkar lite... Hade tänkt ta en riktig långpromenad i det fina vädret, men jag vet inte riktigt vart det tog vägen... Skulle ju bli jättefint idag ju!! Och imorgon skulle det ev bli snö!! Blä, jag vill ha sommar igen!

Har träffat min psykolog nu, det gick bra... Känns bra att det är varje vecka nu faktiskt.

Ska bli skönt att träffa Fantastiske F ikväll, har inte setts sen i söndags nu. Skönt att va själv ibland men det får inte va för länge heller... :) Han skulle klippa sig idag. Linda skulle också klippa sig idag, tipsade henne om Erk o Maja där mina vänner jobbar. Hoppas att hon blir nöjd. Skulle komma förbi mig en sväng sen när hon var klar...

Höres ev ikväll igen, om jag inte är alltför upptagen då... ;)

Puss puss 

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0