Underbar känsla i min kropp

Gick upp rätt sent, kort promenad med vovven innan frukost. Satte mig sedan framför datorn en liten stund. Då kom ett underbart sms!! "Är du rastlös o sugen på att åka buss så ska vi till Bergvik idag". Självklart ville jag träffa min alla bästaste vän!! :) Var ju typ tre månader eller nåt sen sist, fast det känns som ännu längre...
Då var det snabb dusch o ilfart till närmsta buss som gällde. Eftersom hästen står kvar på Kvarnberget så var det benen som fick pinna på för att hinna med bussen. Ville ju inte förlora dyrbara minuter att umgås...
Och det var underbart kul att träffas igen, var rädd för att det skulle kännas konstigt efter det som hänt men det var helt ok. Pratade på som vanligt o lilla bäbisen hade blivit så stor!! Tur att inte en annan växer så snabbt längre... :)

Köpte en ny top på Gina Tricot (bytte en av de jag köpte sist) som jag tänkte ha på lördag. Ska ju på inflyttningsfest med Fantastiske F då, till en av hans tjejkompisar. Som faktiskt bor i huset bredvid där jag var på annan inflyttningsfest i lördags. Världen är allt bra liten. Så har inte hästen hittat hem innan dess kan jag ju ta den med tillbaka då... hoppas på trevligt folk på BMB på lördag... :)

Och gissa vem som kommer hit ikväll?? Lisa Liten!! Och Jojjo kör upp henne så jag får träffa henne också ett tag. Är inte världen underbar så säg? Vi ska umgås ikväll o imorgon ränna runt på stan ett tag. Ska bli superkul!!! har väntat sen igår kväll då det bestämdes.

Nu ska jag städa upp lite o sen ev bort till FF och umgås en kortis innan tjejorna kommer upp.

Puss o kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0