Tequila o Liten Lisa

Ja festen igår vart rätt lyckad tycker jag nog, förutom lite bråk o så men men... Blev rätt mkt folk till slut, alla kom typ på en gång. Rätt rejält full Jojjo med massa trevligt sällskap :) Vissa pussades både med den ena o den andra, medans vissa mest tänkte på annat... ;) Tequila, Liten Lisa o Jag, finns det någon bättre kombination tro?? Men varför i hela världen gick de flesta till Nöjes??? Där är det ju noll kul!! Och jag som ville dansa med tjejorna... Blev jag, FF, Wilde o Jonas som tog Taxi Sven till BMB. Slapp den långa kön, tack så hemskt mkt :) Dansade loss...

På väg hem har jag hört att jag tydligen skulle varit rätt otrevlig, vilket jag har svårt att tro :) Blir tydligen det ofta just på hemväg är det nån som säger... Hmm, undrar varför...
Träffade på ett fullt gäng utanför Nöjes, gick hem till FF o värmde oss. Lisa Liten o het norsk somnade rätt snart på soffan (har du svårt att bestämma dig lilla tösen eller?) medan Jojjo försökte vila lite på det mjuka golvet. Stackars Sara fick köra två vändor till Åmål i natt...och innan dess städade hon o diskade efter festen hos mig. Underbara kvinna!!!

Fått tillbaka hunden idag, skönt med hans sällskap igen faktiskt. Pizza o rally hos FF. Nu är jag rätt rejält trötter faktiskt...ska snart bädda i soffan åt mig o Diezel. Gissa att jag längtar tills jag kan sova där man egentligen ska sova igen... :(

hej hej

(har hört att det finns några stollar i Åmål som ska gå till Säffle på torsdag för att käka på donken...hmm...)

Kommentarer
Postat av: lisaliten

tönt! jag är då ingen stolle, det kan du ha jävligt klart för sig.
och det där med att bestämma sig... jadu. om jag idag var tvungen skulle jag köra huvudet i sanden. två underbara killar! hm. heaven help me!

2007-10-28 @ 21:11:30
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: linda

Nu har jag tänkt hörru du. ska vi titta in på det där pysselstället på tisdag. på torsdag skulle du och diesel kunna komma hit. skulle vara så kul. Kramiz

2007-10-28 @ 21:24:53
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se
Postat av: Sara

Lisa; du ska inte vara så bestämd.. förövrigt håller jag med föregående talare och även jag tycker att du är en stolle!
två underbara killar??? vad har jag missat+

2007-10-29 @ 14:06:44

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0