Tårta till min bäbis

Vågade nästan inte dra upp persiennerna i morse, trodde det skulle va lika regnigt som igår... Men det var strålande sol så jag o Diezel gick långpromenad, men hu vad det blåste!! Nere vid gubbholmen var det lite mer lä som tur var. Väl tillbaka blev det frukost bestående av havregrynsgröt med lingonsylt, mums filibabba!


Fick en förfrågan av en gammal man idag, kunde jag möjligtvis hjälpa honom att handla lite öl? Han hade ju problem med ryggen nu... Och så klart måste man hjälpa de äldre. Som tack för hjälpen fick jag en flaska vin o två cider. Tack du gamle man!! :) Du har räddat min lördag...


Lördag ja, imorgon blir det fest igen. Ska inviga Patriks nya lya är det tänkt! Pojkarna från Sthlm kommer ner också så det ska bli jättekul! Fantastiske F ska på annan fest han. Det blir väl jag, Malin o alla pojkar. Trevligt trevligt!!


Idag fyller min älskade lilla bäbis tre år så jag har gjort tårta!! Allt för min Diezel så klart. Husse var här med ett jätteben till present.


Nu blir det tårta, kaffe o mys för hela slanten ikväll. Fantastiske F kom precis innanför dörrn... Saknar Lisa Liten också, hoppas hon o Jojjo tar sig tid att komma upp en sväng imorgon. Annars måste jag ju vänta två veckor till!!! Hemska tanke!!


Här är ngn som inte kan hålla sina händer i styr... Hmm... ;)


Lite bilder från idag...
     

Puss puss

Kommentarer
Postat av: icka

oj vilken tjusig tårta anna!!! nu blev väl diezel glad kan jag tro..... hihi ha en underbar helg nu....

2007-10-13 @ 12:29:50

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0